معرفی انواع دستگاه گلدوزی

معرفی انواع دستگاه های گلدوزی به همراه کارایی و ...

معرفی انواع دستگاه گلدوزی

معرفی انواع دستگاه های گلدوزی به همراه کارایی و ...

  • ۰
  • ۰

 

مقدمه

فرقی نمی کند که شما چه طرحی را دوخته اید، همواره اضافه کردن نوشته ای با دست خط خودتان به گلدوزی می تواند هیجان انگیز باشد. البته تکنیکی که برای این کار استفاده می کنید کاملا به نحوه گلدوزیتان بستگی دارد. دقت کنید که برخی از انواع دوخت برای حروف بزرگ و برخی دیگر برای حروف کوچک مناسب ترند. در ادامه به انواع دوخت های مناسب برای نوشتن در گلدوزی اشاره می کنیم.

دوخت دو بخشی

دوخت دو بخشی

 

این روش بسیار ساده است. به این شکل که نوشته خود را با یک دوخت ساده گلدوزی کنید؛ سپس پارچه را برگردانید و قسمت های خالی را دوباره گلدوزی کنید. برای زیبایی بیشتر می توانید از رنگ های متفاوتی نیز در گلدوزی خود استفاده نمایید.

دوخت پشت

دوخت پشت یکی از دوخت هایی است که مبتدیان آموزش می بینند. این نوع دوخت می تواند خیلی متراکم باشد. تنها نکته ای که در هنگام نوشتن در گلدوزی با این روش باید رعایت کنید این است که در اطراف قسمت منحنی حروف، طول دوخت خود را کوتاه کنید.

 

دوخت ساقه ای

اگر به دنبال گلدوزی با دوختی کمی ضخیم تر (مانند طناب) هستید؛ دوخت ساقه ای را امتحان کنید. این دوخت به ویژه برای حروف منحنی بسیار مناسب است. فقط دقت کنید که در قسمت منحنی حروف، طول دوخت ها را کوتاه تر کنید.

دوخت زنجیری

دوخت زنجیری

دوخت زنجیری انتخاب مناسبی برای گلدوزی های ظریف و کوچک است. اگر به دنبال ظاهری جسورانه و پررنگ در گلدوزی خود هستید، دوخت زنجیری برای شما عالی خواهد بود.

دوخت رشته ای

دوخت رشته ای

این نوع دوخت بسیار شبیه دوخت ساده است. با این تفاوت که پس از یک دور دوخت ساده، دور دوم را از درون دوخت های اول عبور داده و به گلدوزی ادامه می دهیم.

دوخت پیچشی

دوخت پیچشی

این روش حالتی از گلدوزی است که شما یک دوخت را به دور دوخت دیگر حلقه می کنید. در این روش نیز با استفاده از چند رنگ می توان اثر جذابی خلق کرد.

گره فرانسوی

گره فرانسوی

گره فرانسوی نیز دوخت جالبی در نوشته گلدوزی است. به خصوص برای نقطه های حروف.

با استفاده از هر یک از این دوخت ها، می توانید شروع به نوشتن در گلدوزی خود کنید. با اضافه کردن نوشته ها و حروف به گلدوزی خود، آن را شخصی سازی کرده و به اثر خود هویت ببخشید.

فروش دستگاه های گلدوزی

  • ۹۹/۰۶/۱۱
  • ygane akhavan

نوشتن با گلدوزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی